Förvirrat

Okej, nu snurrar det en jävla massa i huvudet, jag har inte haft ro att fokusera på någonting den här helgen, allt är bara ett gytter. Igår glömde jag dessutom att äta middag och idag köpte jag chips med dipp. Vad är det för fel på mig!? Liksom...dipp? DIPP!? TACK OCH LOV ska jag förhoppningsvis träffa Sara, antingen imorrn eller på tisdag, vilket innebär att jag kan vräka ur mig lite av alla förvirrade tankar och få en utomståendes syn på det hela. Det behövs verkligen! Och förhoppningsvis har Sara något litet bekymmer som vi kan mala ner, diskutera och analysera så att jag kan få tankarna på annat håll.
Okej, nu måste jag hitta koncentration nog för att gå och lägga mig. Godnatt!!

P.S jag gjorde pepparkakor idag. Jag gillar inte pepparkakor så mycket, men det är mysigt att trycka ut små figurer och dekorera dem. Det blev mest hundat, katter, dinosaurier och JAS-plan. Lite mer julstämning i kollektivet! D.S

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0