Helgen är slut

Har haft en alldeles förträfflig helg, alltså väldigt social och väldigt lite plugg. Myste med vin hemma hos Sanna i fredags tillsammans med henne, Jenny och Sergey och kvällen avslutades på Brogatan, där jag agerade charity case då jag hade nollat mitt konto och fick smaka på öl av mina vänner. Kändes inte jättebra, men får skylla mig själv efter en slösaktig vecka i London. 
Från lördag till idag var Simma här på besök. Alldeles underbart! Vi åt god mat, goda efterrätter, kollade på SATC, jag pluggade lite och vi pratade om alla våra löjlig (och även mindre löjliga) problem. Jag berättade för henne om min kärlek till Call of Duty och hon berättade för mig om sitt kaotiska liv i Glimåkra. Mmm. Och som grädde på moset with a cherry on top kommer hon på besök nästa helg igen, då även världens bästa Elin kommer på besök. Kommer bli lovely!! Har en liten vision om hur jag, Elin, Simma och Sara äter Café Ceders brunchbuffé på söndag morgon. Om Simma hinner hit till klockan elva och om Sara är ledig på söndag....vi får se helt enkelt! Och ja, innan allt detta trevliga ska inträffa måste jag få skrivit och lämnat in min tenta. Deadline på fredag, har två föreläsningar och två filmvisningar och mycket ledig tid innan detta, ska nog få ihop det på något sätt. Enda problemet är såklart Call of Duty som jag knappt kan hålla fingrarna borta från! Jävla spel alltså, fruktansvärt distraktionsmoment. Illa illa. 
Nu ska jag plugga, till tonerna av Mumford and Sons, och sedan kolla på Vänner klockan elva och sedan plugga tills jag somnar. Doodles! 

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0