Långlånglånghelg

Underbara långhelg! Eftersom jag var "ledig" från skolan i fredags har helgen sträckt sig från torsdagseftermiddag tills nu och kommer fortsätta tills imorrn kväll. Lovely. Har ju inte fått så mycket gjort direkt. Fyfyfy. Men har spelat en del som sagt, sovit mycket, pluggat lite, ätit mycket. Ungefär så. Promenerat lite granna i allén på Kungsgatan till ljudet av Hairspray-soundtracket (vilket för övrigt får en att vilja dansa fram, hoppa mellan träden, sjunga högt och fult och dyka ner i leran) och kollat på alla gulliga hundar som myser med sina ägare. Trevligt.
Har precis ätit kycklingwok till middag, följt av glass med hemmagjord chokladsås (mumma!) och banan. Fast bananen åt jag efteråt, jag gillar inte frukt tillsammans med andra saker. Typ på pizzor, eller i glass eller mat överhuvudtaget. Den ska vara för sig själv, punkt slut. Så ja, jag åt en banan helt enkelt. Lyssnar just nu på Inglourious Basterds-soundtracket och funderar på om jag ska plugga nu och spela sedan, eller tvärtom. Vill göra tvärtom, borde göra nu. Hm. Svårt... to be continued. Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0