Lift off

Yes, om en timme sticker jag och Ogvi från Öa Förstadsgatan mot Kastrup för en långweekend, bestående av bl.a. Brick Lane, Portobello, Dylan Moran, Russel Brand, Paul A. Young, Islington, Natural History Museum, Sunday Up, John Soane, Starbucks, bussar, britter, oyster osv osv. Gonna be awesome. SPECIELLT Russell Brand, ett riktigt lyckokast att vi lyckades få biljetter över huvud taget med så kort varsel. Loves it. 
Ska äta, sedan åka. Och om planet råkar störta så ska ni veta att jag älskar er alla och att jag fuskade på ett franskaprov i nian och fick MVG och jag är inte stolt. Så där ja, nu kan jag åka. Bye bye now! :* :*

Kommentarer
Postat av: Buffy

Älskar dig också!/Buffy

2009-11-06 @ 16:04:18
Postat av: Linn

och vi alla älskar dig!

2009-11-06 @ 18:09:55
Postat av: Sara

Ha en gaaalet bra helg Nina! Jag är så avis! Fika i veckan så du kan berätta allt! Hälsa London från mig!!

2009-11-08 @ 16:16:13

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0