Slappt

Lämnade in tentan idag. Scoooore! Kändes göttans, nu blire 'all play no work' tills fredag, då nästa tenta lämnas ut. Fan, de haglar in med endast några dagars mellanrum numera. Sen NÄR är detta tillåtet? Jaja, jag överlever. Speciellt eftersom jag och syster åker till LONDON på fredag, awohoooo! Så. Jävla. Kul! FAN vad jag ska shoppa. Kommer bli awesome.
Idag var jag dock en sämre student än vanligt; hoppade filmvisningen. Och jag hade dåligt inflytande på Jenny, som också skippade den. Inte bra. Men det vägs ju upp med att vi fick in våra tentor i tid. Alltid något!

Nu ska jag och Ogvi (Adri alltså) kolla på "Flashforward". Imorrn blire sovmorgon, gratta på pappi på födelsedagen, laga något onyttigt till middag, gå på yoga, slappa framför datorn hela kvällen. SOFT. Det är gött att vara student.
Tallyho.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0