Stackars Gaz

Oh, the dramz, som Perez skulle sagt. Jag GRÄT förut när jag spelade Call of Duty: Modern Warfare 1, i slutet när Gaz dör. Haha! Det är liksom inte okej, och jag har levt in denial de senaste två åren och låtsats som att det inte har hänt, men fick svart på vitt när jag läste på wiki förra veckan att så ju var fallet. Och har inte spelat igenom hela spelet på ganska länge. Och FY, nu när jag gjorde det var det inte roligt. Hur kan de med att ha det så ledsamt? Ska bli en brevbomb till Infinity Ward tror jag, och så får jag hoppas att de inte har ihjäl Soap och Price i nästa spel (men en av dem kommer säkert dra nitlott, med tanke på vad de utsätts för). Lite roligt dock att karaktären Ghost från nya Modern Warfare är så jävla populär. Jag menar, han dör ju? Hur kan han få ett eget spel, man vet ju redan vilken väg han ska vandra. Jävla Infinity Ward alltså, jag har inte tid med att bli såhär insatt. Ursch! 
Dags för bingen! Eller, först spela, sen bingen! Doodles. 

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0