Twilight

Alltså. Jag kan inte hjälpa att tycka att människor som gillar Twilight är lite sämre människor (läs: MKT sämre människor). Det bara är så. För...det är ju sån skit! Har folk ingen skam i kroppen? Jag gillar iofs konstiga saker också, som andra kanske inte gillar. Men 1800-tals-förlegad-amish-äckel, DET gillar jag iallafall inte. Och det borde inte andra göra heller tycker man!
Så.
I alla fall så tog jag grissprutan idag, mest för att mamma och pappa tyckte att det vore bra, så att jag och Adri inte blir sjuka till Lanzarote-resan om två veckor. Vore ju dumt. Men ja, man vet ju aldrig vad som kan hända. Men jag lever ju fortfarande och jag går fortfarande framlänges, så here's hoping.
Jag har haft konstant huvudvärk i några dagar. Antingen är det en hjärntumör eller så är det för att jag försöker dra ner på mitt intag av Cola light och jag har nu abtinens. Hm. Vet inte vilket som är värst. Det enda jag vet är att jag är sjukt sugen på Cola light. Fortsättning följer.
Doodles!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Byt beroende, jag kan verkligen se dig med en starbuckskaffe i handen! Come over to the dark side



Ps. Look what i've found: categoryrn=67910&productId=1490652&langId=-1" rel="nofollow">http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=true&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=67911&parentcategoryrn=67910&productId=1490652&langId=-1

2009-11-24 @ 19:00:26
URL: http://syrsornassang.blogspot.com
Postat av: Buffy

Hi Darling,

Det ska tydligen komma ut en ny dryck på marknaden som ska heta "Cocaine"...Bli inte torsk på den du!

Äh, skojar bara-den innehåller ovanligt mycket snällt koffein sägs det.//BuffyBaby

2009-11-24 @ 19:02:40
Postat av: Faster Lena

Godafton i afton!

Vill bara säga att du nog kan sluta oroa dig över ev biverkningar av sprutan tidigare i dag...jag menar jag lever ju fortfarande, det enda jag kände dagarna efter "sticket" var lite ont i armen.

Nu kan du snart börja nerräkningen, eller du kanske redan har börjat? =D

Kramar

2009-11-24 @ 22:37:07
URL: http://roshultskan.bloggplatsen.se/
Postat av: Linn

Nämen Nina....vad kan du hänelsevis ha emot snygga vampyrer och tonårsförälskelse-pirr? Kanske inte vare sig filmiskt eller litterärt mästerverk, iofs bara läst första boken och den riktar ju sig helt klart mot en publik under 20....men bland all skit som visas och finns överallt tycker jag att twilight är ett mysigt inslag!

2009-11-24 @ 23:55:22

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0