En sådan dag

Som jag sade så finns det finns dagar då ingenting make sense. Sen finns det andra dagar då det mesta make sense. Och detta är en sådan dag. Åt fantastisk brunchbuffé på Café Ceder med Adri och Emma imorse. Fanns tortellini, pasta, potatis, lax, pannkakor, såser och tzatsiki, grönsakstallrik, frukttallrik, bröd och crossianter, sylter, sirap, nutella, aaaaah. En riktig haven alltså. Kostade 109 spänn och så fick man ett glas juice till. Lovely! Sara kanske är sugen på att joina mig någon gång i framtiden? Mmm. Tog sedan en sväng förbi SATS och signade upp mig. Göttans. Ska på pilates imorrn, och Adri har upplyst mig om att ledaren är lurigt lik Sam Merlotte från True Blood. Ska bli intressant! Och nu brainstormar jag och Adri om hur nästa modesida ska se ut. "Hur blir du snygg på Halloween?". Sjukt roligt, t.ex. kan man klä ut sig till Milla i "Resident Evil", Johnny i "Sweeney Todd" eller varför inte allas favorit Bellatrix Lestrange? Rolig research och i våra efterforskningar av "Sweeney Todd" fick vi lära oss EXAKT vad en kravatt är. Alltid bra att kunna!
Alright, dags för bingen. Doodles!

Kommentarer
Postat av: Buffy

Buffy äter gärna buffe med dig... Buffy+Buffe= Buff

2009-10-26 @ 17:28:32
Postat av: Sara

Ååå Nina, helg i malmö, filmkväll + mys, du & jag och dagen efter frukostbuffé = Perfekt! jag längtar! ps. jag måste erkänna en sak... jag tycker Jurassic Park är jättebra. Hoppas du kan vara vän med mig ändå :P

2009-10-28 @ 20:29:25
Postat av: Nina

Det låter som en PLAN Sara! Helt lovely! :D

Haha, om möjligt, så tycker jag om dig ännu mer! Jag gillar också Jurassic Park faktiskt, i alla fall första filmen. Jeff Goldblum in my heart! <3

2009-10-29 @ 07:28:23
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0