Ett ångestinlägg

AAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Okej, nu är det dags att gå upp på taket och vråla "Tentajävlar!!!!". Har skrivt ungefär en fjärdedel av tentan och har nu två dagar på mig att bli färdig. Två dagar fyllda till bristningsgränsen av annat jag ska hinna med. FY. INTE OK. Ågren ågren ågren. Har i alla fall städat köket och lilla toaletten och ska vänta med stora toaletten tills tisdag kanske, om ingen klagar på mig. Antar att det kommer bli den klassiska 'sitta uppe hela måndagsnatten till gryning för att skriva klart och gå till skolan utan att ha sovit'. Men SKA bli färdig, tänker inte missa inlämningen och få tenta om och gjort allt detta jobbet i onödan. HELL NO.
Nu sova. Imorrn STRESSA! Godnatt!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0