I Lund

Spenderade kvalitetstid med mina två Londonbabys, Sara och Simma, idag. Träffades halv tolv i Lund, fikade på "coffebreak" i några timmar, promenerade runt i en del affärer och hängde sedan i Saras supermysiga lägenhet. Pratade om livet här i Skåne, om livet vi hade i London, om livet vi kommer att ha. Mycket snack, mycket nostalgi, mycket kärlek. Mina fina vänner, känns skönt att hålla kontakten trots att alla är så upptagna med sina liv och sina problem. Diskuterade en del om en möjlig London-flytt (i alla fall för min del!) till sommaren. Vi får se hur det blir med det, men det känns bra att diskutera det i alla fall.
Kom hem vid sex-tiden, tillagade en ytterst torr kycklingwok utan allt (har inte råd med grönsaker och kokosmjölk, jag sparar ALLA pengar till min och systers London-resa!), som jag motvilligt avnjöt till ett avsnitt "Unga Mödrar". Och skrev sedan färdigt min tenta! YAY. Go me. Kändes gött att slippa stressa färdigt den mitt i natten. Kollade sedan på "Mean Girls" med Adri, med varm choklad och knäckebröd (åt knäcke, rågrut för att vara exakt, hemma hos Sara, så sjukt gott! Sprang till Hemköp och köpte så fort jag kom tillbaka till Malmö).
Och nu är det bingen, ska upp klockan sex för tidig föreläsning med Tommy och sedan filmvisning på eftermiddagen, "Körkarlen" denna gång. Lovely.
Doodles!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad avundsjuk jag blir! Jag vill också umgås med er :)



Jag är fortfarande på en flytt till London! yay.

2009-10-20 @ 09:21:56
Postat av: Nina

Vi vill umgås med dig Elin! Kom ner hit ;]

Och JAA, vi flyttar. Till sommaren? YES PLEASE! Såg på londonsvenskar förresten att det fanns en etage-lägenhet på adressen 161 Brick Lane att hyra. GAAH. Ge oss ge oss! :*

2009-10-20 @ 12:34:56
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0