Utdrag ur Ninas tenta, del 1

"Men trots att detta kan uppfattas som stötande, så har ju ”do-the-right-thing”-budskapet alltid funnits i barnfilmer, i allt från ”Bumbibjörnarna” och ”Piff och Puff” till ”Doctor Who” och ”Sunes Sommar”. Och är det så fruktansvärt dåligt att dagens barn får sig en liten funderare i sandlådan? Växer man upp med klimatfrågan sida vid sida med vällingen kanske det blir en självklarhet att den även ska fortsätta gå sida vid sida resten av livet?"

 

Min tenta är sjukt filosofisk, haha! På natten börjar man alltid sväva ut som fan, hade helst velat ha den färdig så jag kan slappa hela helgen, men jag vet inte om min syn på barnuppfostran duger som svar på en tentafråga. Ah well...


Kommentarer
Postat av: Linn

Låter fantastiskt bra

2009-10-03 @ 14:31:16

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0