i k e a

Sitter i dödens zon med Lauren och Ryan och läser ur boken "G is for Gentlemen", där det finns en checklista för vad en gentleman inte ska ha på sig, t.ex. 'inga flipflops på möten' eller 'inte helvitt på en begravning'. Common knowledge med andra ord. Sjukt underhållande bok för övrigt, vet ej om den är allvarlig eller inte.
Har spenderat dagen på IKEA, där jag köpte en hylla, ett bäddset, en handduk och en strykbräda. Känner mig som en liten tant. Speciellt strykbrädan. Men jag känner mig nöjd ändå! Nöjd tant.
DESSUTOM köpte jag ett hemskt praktiskt laptopbord som man sätter i knät. Helt sjukt löjligt och onödigt, kände mig sjukt nördig när jag köpte den, men det är trevligare att ha ett mysigt mjukt bord i knät än att sätta typ en stor tjock bok under datorn. Mmm. Känns bra att kunna rationalisera!

Ska nog fixa supper snart, typ tomatsoppa eller nåt annat trevligt. Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0