Sjuk start

Ny höst, ny stad, ny skola, ny blogg.
Har tagit farväl av blogspot och börjar nu blogga här. Vi får se vart det löper.
Lyssnar just på nu Kings of Leon och borde egentligen varit i skolan. Illa. Har blivit magsjuk. Alltså...magsjuk? Hur ofta händer det? Och varför just nu? Hade inte velat missa skolan nu i början, vi ska dessutom ha grupparbetsredovisning imorrn. Ajaj. Kanske kan släpa mig till filmvisningen i eftermiddag, får hoppas att jag inte råkar spy på någon bara. To be continued...

_______

Fortfarande sjuk. Så sjukt segt. Är hungrig men allt får en underlig eftersmak av bajs. Är sugen på banan. Orkar inte köpa. Den skulle väl smakat bajs den också...vill gå till skolan och kolla på film, men är inte säker på att de vill ha dit mig. "Vid minsta symptom på svinis, stanna hemma!!". Hm...får väl sätta mig och plugga så jag kan tillgodogöra mig de tre timmarna av föreläsning jag missade i morse. Och så kan jag hyra filmen...fast enligt hemmakväll går den inte att hyra, bara köpa, för 150 spänn. Alltså...nä. Ger upp. Jag går och lägger mig istället.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0