Fortfarande sjuk

Har nu gått några timmar och jag mår ganska okej. Är sjukt uttråkad dock. Har kollat på 'Monsters Inc', tagit igen lite av det jag missade av skolan och hänger nu med syrran här hemma och lyssnar på Lily Allen. Hemskt roligt.
Har i alla fall planer för kvällen; ska kolla film från Hemmakväll! Fick tips av en vän i skolan att de har en '5 filmer i en vecka för 100 spänn'-grej. Detta ska såklart utnyttjas! Förum Citizen Kane, som jag hyrde på lösen eftersom jag inte orkade dra mig till skolan och kolla på den i tisdags, hyrde jag tillsammans med Adri 'En obekväm Sanning', 'Be kind rewind', 'Death Proof', 'Utlämnad' och 'The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford'. Är hemskt exalterad över sistnämnda! Har velat se den så himlans länge. Köpte dessuom South Park säsong 3 för 200 spänn. YES. Som hittat, har velat köpa den sen...typ 2005 eller något. Loves it. Ska kolla på 'Unga Mödrar' om en timme (f. ö. världens bästa program!) och innan det får jag väl göra research på filmen jag missade idag, Nosferatu av Herzog. Och inte, som jag trodde från början, stumfilmen från -22, utan nyversionen från -79 som , enligt pappa, är ganska bra. Får väl ta och köpa den på CDON i alla fall, vill ju veta vad det är vi diskuterar på lektionerna.

Later!




Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0