Den med all sömn

Var helt utpumpad igår så jag gick och lade mig klockan tio. HELT SJUKT. Senast jag somnade så tidigt var i oktober när jag tog svinsprutan, och innan det var det kanske någon gång i somras - om ens det. Tidiga nätter är bara inte min grej. Vaknade idag klockan tolv, så fick min beskärda del av sömn i natt i alla fall. Skolan igår var så himla bra också, första föreläsningen på delkursen som heter nåt i stil med "film, stat och samhälle" och handlar om hur filmen påverkas av samhället och världens händelser = helt i min smak! Så himla intressant!! Dessutom har vi Erik Hedling som ju är den bästa föreläsaren efter Lars Gustav. Såg klipp från "Den gode, den onde, den fule", "Die Hard", "True Lies" och "Swordfish" och såg sedan filmen "Dirty Harry". Mycket bra dag! Får hoppas att föreläsningen imorrn är precis lika bra.
Och idag har varit extremt händelselös dag, som det ju brukar vara dagarna efter en tentainlämning. Åt sushi till lunch, kollar på konståkning nu, ska på yoga senare och sedan laga tomatsoppa till middag ikväll. Och imorrn....kommer CSN! Hurra. Äntligen. Har varit en lång och svår väntan men nu fan är det dags!
Over and out!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0