Den med en fin onsdag

Well, det rullar på, fort, fort. Livet, skolan, vintern, det mesta. Lever snålt för att spara pengar till flytten till London. Verkar som att Elin och Simma fått livet att funka borta i Archway, är hemskt sugen på att sticka dit med en gång. Men all in good times, 4 månader och mycket planering kvar. Har en underbar skånsk vår och tre delkurser i filmvetenskap att se fram emot. Not too shabby.
Onsdag idag i alla fall, vilket innebär ledig från skolan. Gjorde allt jag älskar att göra; ta sovmorgon till efter tolv, äta flingor till frukost, spela Half Life, gå på yoga, äta chokladglass, prata i telefon med föräldraenheten, kolla på Sex and the City och plugga (sistnämnda är inte alltid något jag älskar, men jag älskar att lära mig). Onsdagar är fina dagar.

Ska släpa mig upp ur sängen om fem timmar och göra en åtta-timmars-skoldag, så borde tvinga mig i säng nu innan det blir för sent (vilket det redan är). Doodles!



plugg plugg plugg plugg plugg

Kommentarer
Postat av: Marlo

du dog inte av morötterna va? :D

2010-02-11 @ 21:19:04
Postat av: Nina

Haha! Ohnej, än så länge står jag upp, så jag gissar att det gick bra! :]

2010-02-11 @ 22:58:26
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0