Den med all ledighet

Alright, har spenderat hela helgen åt att skriva tenta om filmen Sweeney Todd. Ganska segt jobb, även om det var en intressant uppgift så kände jag mig väldigt oinspirerad. Satt i alla fall i nästan åtta timmar i sträck framför datorn i söndags kväll för att få det färdigt och inskickat, så jag kunde slappna av idag. Och det ordnade ju sig tillslut, skickade den till Ingrid i natt klockan två och har haft en trevlig dag fri från plugg. Gick upp klockan elva, åt frulle och gjorde absolut ingenting fram till klockan tre, då jag och Adri gick och kollade på en lägenhet för Smulans räkning. Trevlig sysselsättning och tidsfördriv. Gick på pilates med Sam Merlotte (eller Dan som han ju heter). Gick hem, köpte sushi och choklad och åt framför OS. Och nu sitter jag och Adri fortfarande framför TVn och kollar på curlingdamerna som blir krossade av Kanada. Skit då!
Nu sova, sedan skola imorrn, med ny delkurs och allt. Vill INTE försova mig så springer i säng omedelbart! Doodles!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Ninis!



Ska vi hänga i helgen?? Jag tycker det är på tiden!

Jag ringer i veckan och kollar om du kan! :D

2010-02-23 @ 23:16:01
Postat av: Nina

Låter som en plan! jag ska möjligtvis på "korrefest" på fredag, du kanske är sugen? ;]

vi hörs av i veckan då, puss!

2010-02-24 @ 12:28:08
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0