Den efter Lidköping

Hemkommen från en helg i Lidköping med Karin och Linn. Hade fantastiskt mysigt! Hela Lidköping var täckt av snö och gatorna var helt tysta och tomma. Vi spelade biljard (hemskt roligt, förvånande nog!), lagade mat, åt tårta, kollade på Inglorious Basterds och spelade kort ("Pounds", som mina tjejer på Albion road lärde mig spela när vi var på Irland, som numera är mitt favoritkortspel. Pounds alltså, inte Irland). Och på hemvägen bytte jag och Linn tåg i Herrjunga, och vi passade på att leka charader i snön för att hålla värmen uppe. Mycket angenäm helg, minst sagt!
Har bokat en biljett med X2000 ner till Malmö (första klass för 295 spänn, väldigt värt med tanke på att andra klass-biljetten kostade 277) på torsdag, och när jag väl kommit dit måste jag PLUGGA. Ligger helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket efter, så det nästan inte är sant. Ajabaja. Jaja, bara att hoppas på det bästa. Nu sova, imorrn handla med mamma. Doodles!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, hipp hurra, det var så kul och jag är så glad att vi kunde ses!

2010-01-04 @ 15:10:03
URL: http://goddessofnature.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0