Den med all sjukdom

Ursch! Det är SÅ TRÅKIGT att vara sjuk, åååh. Vaknade klockan tio, mådde äckel, tog huvudvärkstablett, åt frukost, gick och lade mig, sov till klockan tre, har packat, kollat på vänner och varit UTTRÅKAD. Hade egentligen tänkt börja jobba på tentan idag men har bara inte haft någon ork. Får försöka när jag väl kommit ner till Malmö. Och då MÅSTE jag verkligen börja, har bara typ en vecka på mig. Illa illa. Menmen, det ordnar sig. Även om jag inte kunnat plugga så har jag med framgång packat ner alla mina saker! Hurraaa! Tåget går om 14 timmar, jag har biljett och en pappa som är snäll och kör mig och dessutom färdigpackade väskor. Känns bra! Ska göra lite varm choklad, kolla på vänner och mysa. Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0