Den med grupparbete

Jaha, veckan är färdig, nu återstår helg, och jag är mycket tacksam! Firar med Sex and the City och en Ben & Jerrys. ÅÅÅÅH. Det FINNS INGET godare än B&J. Yum yum.
Hade grupparbete imorse vilket var...intressant. Var alldeles för trött för att orka delta; antecknade mest det alla andra sade och nickade instämmande när det verkade lägligt. Kände att vi var inne på lite olika spår angående "Cykeltjuven" när ett snille sade: "Att de hade amatörskådespelare var ju realistiskt, men att det var så fattigt och hemskt och olyckligt slut...det var ju inte särskilt realistiskt". Hur kommenterar man det?
Hade sedan en väldigt komplicerad föreläsning om massa teoretiska grejer. Fick kramp i handen efter allt skrivande. Men det är kul att lära sig saker i alla fall, jag njuter så länge jag kan innan flytten till London kommer och jag måste jobba dygnet runt to make ends meet. Men även det har ju en charm, bara fem månader kvar. Awoho!
Ska luta mig tillbaka med Sex and the City säsong tre och njuta av en tom lägenhet, underbart yogapass imorrn bitti och trevligt besök imorrn kl. 16.15. Doodles!!

Kommentarer
Postat av: Buffy

Nästa gång någon snackar ner "cykeltjuven" på det dära viset får du ge denne någon smack on the bottom för uppenbarligen är det en imbecill thug som behöver uppfostras. Så det så.// Buffy

2010-01-27 @ 00:03:39

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0