Den med tröstlöshet

Urgh, är på dåligt humör. Vaknade för en timme sen, skittrött, trodde att jag och Adri skulle gå till stan, men hon hade uppfattat det som att vi inte skulle, så nu sitter jag här, sur, trött och hungrig och vill inte gå till stan ensam när jag är på dåligt humör för då blir jag bara sur på allting. Så kommer bli som alla andra lediga dagar; sitta framför datorn eller TVn till klockan två inatt då jag tvingar mig i säng följt av en timmes väntan på att sömnen ska infinna sig.
Tröstlöst, oinspirerande och bara tråkigt. Vissa dagar vill jag bara stanna under täcket hela dagen och äta godis och kolla på Sex and the City. Och faktiskt, what's the harm in that? Är i alla fall sur på Adri för att hon missuppfattade mig, så ska nog lämna huset sen i alla fall, innan hon kommer tillbaka från sin lunch. Får bli till min nya tillflyktort; gymmet. Trodde väl aldrig att jag skulle se det horribla stället som en tillflyktsort, men just nu känns det som att den delen av mitt liv är det enda som funkar ordentligt.
Doodles.

Kommentarer
Postat av: Buffy

Hallå snyggo, våren ä snart här! Håll ut ett tag till/ Buff

2010-03-13 @ 19:02:45

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0