Den med Stokey

Well, nu händer det grejer! Fick mejl från familjen Shaw igår med förfrågningen om jag vill ta hand om deras hus under sommaren medan de är iväg på semester. Alltså bo gratis i London i sju veckor och ta hand om katterna. Verkligen helt sjukt! Kanske det bästa någonsin. Får hoppas att allt går i lås så att det verkligen blir av. Helt fantastiskt.
Det är lite sjukt hur världen funkar. Familjen Shaw är som en substitut-familj för den fantastiska familjen jag redan har. Hur kommer det sig att vissa människor får två familjer när andra föds utan någon familj alls?

Imorrn ska jag i alla fall åka hem till min första familj för att sedan åka med hemska, men billiga, ryanair tillsammans med Sara till London för att hälsa på min Londonfamilj Elin och Simma i Archway och även hälsa på min substitut-familj i Stoke Newington.

P.S biljetterna till Mumford and Sons på Loppen har sålt slut. Jävla skit. Än en gång visar det sig att skjuta på allt till sista studen aldrig lönar sig!



Substitutfamiljen på Irland!

Kommentarer
Postat av: Linn

Nejmen wow så kalas! Grattis Niiin ;) ses snart också du din spanska räv!

2010-03-17 @ 20:53:01
Postat av: Marlo

grymt! :D

2010-03-17 @ 22:13:21
URL: http://davignon.wordpress.com/
Postat av: Buffy

Kan du ta med Buffy i en väska?

2010-03-18 @ 19:42:38

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0