Formsvacka

Jag börjar verkligen få lite lätt ångest över mitt liv. Det står helt still. Jag kommer ingenstans och får ingenting gjort. Väntar, väntar, väntar på att jag ska börja min komvuxkurs och börja körskolan men handläggningstiden verkar inte alls vara några veckor som jag först blev informerad om, utan snarare månader. Och ändå är jag fortfarande tveksam till att ta mer CSN-lån innan jag vet helt säkert att spelprogrammering är rätt. För tydligen är det helt omöjligt att få jobb inom branschen. Uh. Och under tiden försöker jag få ett jobb men ingen, INGEN, vill anställa mig. Seriöst. Jag kan inte ens få jobb på Burger King. Jag trodde botten var nådd, när jag ansökte men nejnej, det gick att sjunka ännu längre. Inte nog med att jag sökt ett jobb på Buger King, de vill inte ens anställa mig. Vad ska det bli av mig? Helt seriöst, vad ska det bli av mig? Kommer jag bli personen som bor hemma hos mamma och pappa för alltid, utan jobb, familj och framtid. Är jag DEN personen?

Ska sitta och tänka över mina värderingar en stund, sedan sova och sedan vakna imorrn och förhoppningsvis hitta motivation att förändra någonting med mig själv, så jag i alla fall blir en liten smula nöjd med mig själv, för omväxlings skull.

Kommentarer
Postat av: simma

Ninis. Om du vore DEN personen skulle du aldrig skrivit detta blogginlägg. Då skulle du istället skrivit "Fan vad gött mitt liv är, vem behöver en utbildning? Det spelar ingen roll att jag inte får jobba, jag är hellre ledig ändå. Höhö". Krama träd och fortsätt leta stigen. Den finns där, och du kommer hitta den just för att du oroar dig över att inte göra det!

2011-04-16 @ 14:22:57
Postat av: Buffy

Söta lilla du: Allt kommer ordna sig. Love ya, yours truly.

2011-04-16 @ 18:35:56

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0