Dödskalleboll

Tre dagar av intensivt stirrande på datorskärmen. Känns som att jag hållt på med den här programmeringsgrejen i flera veckor. Konstigt att tänka sig att jag i tisdags morse vaknade trevligt ovetandes om vilket jävla jobb jag hade framför mig. Men ack den som ger sig! Allt jobb har gett resultat. Har alltså lagt in bilder, vänt och vridit på dem, låtit dem åka fram och tillbaka över skärmen och justerat hastigheten. Och nu har jag spenderat hela dagen åt uppgiften som ska lämnas in på söndag. Och tada! Färdigt. En svart boll som studsar från skärmens fyra sidor. Ska hem till mamma och pappa imorrn och stanna tills söndag så var tvungen att bli färdig idag. Tog låååång tid att komma fram till hur jag skulle göra, men det blev ju rätt tillslut. Ska fira med att gå och lägga mig, är dödens trött. Tallyho.

Rullande boll!

Kommentarer
Postat av: Elin

ASBALLT! You go girl!

2011-06-10 @ 01:18:54
Postat av: Adri yo

Hahaha! Fy fan vad ballt! Okej att Elin precis använt just det ordet, men det ÄR ju just det ordet som passar bra här. BALLT asså. Heja heja!

2011-06-10 @ 19:48:48

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0