30 Oktober 2011

Har varit hemma hos mamma och pappa över helgen och myst med hundar, bakverk, promenader och massor av TV-kanaler. Supermys. Ska jobba i några dagar innan jag återigen beger mig ner till Varberg för att fira pappas födelsedag. Adri kommer dessutom upp, så det blir extra trevligt! Appropå Adri, hon har ju sin modesida i City-tidningen varje vecka men hon bloggar dessutom. Mycket gemytlig läsning. Läs På spaning med Adrianna här!!

Mycket är det som pågår just nu. Två av mina bästa vänner (skåptjejen Karin och Rävtjejen Linn, som jag tidigare pratat mig varm om) har precis brutit med sina pojkvänner. Tråkigt. Vi har känt varandra i sju år och detta är första gången vi alla tre är singlar samtidigt. Roligt! Såklart deppigt för dem att behöva gå igenom sådana grejer men jag är såklart glad att de får mer tid över för andra grejer, typ umgås med mig. Karin bor numera i Trollhättan och jag saknar verkligen att ha henne lite närmare. När vi pratade i telefon nyligen sade hon, medan jag var mitt uppe i ett långt tal om vadsomhelst, "vänta, nu hörde jag inte riktigt, jag var tvungen att klia mig i örat". Åh vad vad jag önskade att hon bodde i Göteborg just då! Underbara vänner, varför bor ni så långt bort?

Jaja, det är väl saker man får leva med antar jag. De är ju blott ett telefonsamtal bort. Ska nu läsa, sedan sova, sedan ha sovmorgon, sedan jobba. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Oh lord! Har vi alltså känt varandra i 7 år! grymt :D

2011-11-12 @ 17:02:01

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0