Tillbaka i ett iskallt Lindome

Okej, vad är upp? Kom hem från Lanzarote in one piece, slog i foten i Adris resväska så min tå blev lila, köpt filmer för pengar jag borde sparat och fick med mig en liter Smirnoff för en hundring från Lanzarote. Score! Så ja, allt är under kontroll, bara själva julfirandet kvar. Vill gärna träffa lite vänner, gå runt i Göteborg och mysa och möjligtvis handla julklappar innan julafton. Men jag har nästan inga kläder att ta på mig, tog med mig så mycket sommarkläder till Lanzarote-resan så har inte så mycket vinterkläder nu. Har inga skor, bara sandaler och ett par tygskor som inte ens täcker hela foten. Ajajaj, funkar ju inte i snöoväder. Lite dumt. Men orkar inte deala med det just nu, ska kolla vänner, plåstra om min lila, mörbultade tå och sedan kasta ut Adris resväska genom fönstret.
Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0