Är sur

Är på så jävla dåligt humör. Jävla 3 asså, ansökte om elektronisk faktura för kanske fyra veckor sedan och idag fick jag ändå en pappersfaktura som jag måste betala extra för. Och har dessutom fått något till mobilen som kostar 82 spänn som jag inte vet vad det är. Men kan inte med att ringa till 3 igen och fråga, för jag slängde på luren i örat på den jag pratade med förut för att jag blev så jävla förbannad på pappersfakturan och de ville såklart inte hjälpa mig med det. Suck. Och det är massor av folk här i lägenheten, vet inte vilka det är. Orka gå utanför dörren och vara trevlig liksom. Ska sätta mig framför TVn och ockupera den hela kvällen.
Blä.

Kommentarer
Postat av: Buffy

Fan...tre som i treskallar, eller stavas det träskallar om man inte är från Sthlm?/Buffy

2009-10-22 @ 18:16:15

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0