Dagens

Kravlade ur sängen klockan sex imorse (ja, titta mamma, jag försov mig inte. Applåder, tack). Snoozade endast tre gånger. Alltså, mellan kvart i sex och prick sex. VÄLDIGT bra för att vara mig. Är i alla fall precis hemkommen från skolan och precis hävt i mig en skål med flingor. Diskuterade genres idag i skolan, lite lagom intressant. Ganska uppenbara saker ändå, typ 'vad kännetecknar en westernfilm?' Svar: 'vanligtvis brukar westernfilmer utspelas i vilda västern". Kanske bara jag som nickade till en stund men så mycket mer djupgående än så var det inte. Däremot råkade jag nicka till big time under filmvisningen. Nu måste det bli ett slut på det här! Fjärde gången nu. Missade en massa, känns hemskt dumt, hade sett fram emot att se den filmen. URSCH. Måste antingen lägga mig tidigare på kvällen eller börja dricka massa kaffe. Hm. Får nog satsa på kaffet tror jag.
Ska promenera in till stan med Lauren och Ryan, sedan hem till 'Unga Mödrar' och sedan äta hemmagjord pizza till Idol. Awesome. Laterz.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0