Finbesök

Så nu är Lauren och Ryan här, de sitter och kollar på Grey's Anatomy medan jag försöker skriva klart tentan. Efter ikväll kommer jag nog inte hinna skriva mer förrän fredag nästa vecka, så vore bra om jag spenderade mindre tid på internet och mer tid i böckerna, men...uh. Att plugga när det är tvingat är bara inte roligt. Ah well, ska få det överstökat så jag kan njuta av mina vänners sällskap tills de åker. Ska upp till kära gamla göteborg imorrn med dem och stanna till måndag. Hoppas vi kan åka Paddan! Har äntligen en anledning till att åka den, yay. Alla tittar alltid konstigt på mig när jag säger att jag inte åkt den. Är det sant att alla göteborgare har åkt den? Jag trodde faktiskt att det bara var turister...Hm. I alla fall, ska se om vi kan träffa Karin och Linn och helst fika i Haga och kanske promenera vid operan och mysa. Vädret ska bli lite halvtrevligt med 17 grader och blåsigt, vilket betyder iskall vinter för Lauren och Ryan, som inte är vana vi det här kyliga klimatet. Hm. Ska bli intressant att se om de överlever...

Jaja, ska väl skriva den där tentan nurå. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Buffy

Va??????????

Har du inte åkt Paddan? Och är Göteborgare?

Va???????????

2009-09-25 @ 00:34:30
Postat av: Nina

Men sluta nu. Tänker inte åka den där dumma båten nu! :D

2009-09-25 @ 01:04:12
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/
Postat av: Marlo

Jag har heller aldrig åkt paddan. Jösses. Varför ska man det+ Fast man kanske lär sig en hel del :D

2009-09-27 @ 19:09:07
URL: http://davignon.wordpress.com/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0