Måndagkväll

Är nu hemma i Malmö efter en helg med Lauren och Ryan i Göteborg. Vi åkte dock inte paddan. Det var typ skitkallt. Inte okej. Men vi promenerade runt stan, besökte Liseberg, fikade i vasa och träffade Karin. Myspys. Och efter en lång tågresa hem (vi lekte 20 frågor och Lauren valde det fantastiska 'pint of guinness', vilket var omöjligt att komma på) och några timmar framför Idol så ska jag nu återgå till min kära tenta. Känns som att jag spenderat ungefär hundra timmar hittills på den, men jag vet inte om all gnälltid och all 'jag-ska-bara-städa-dammsuga-fixa-arrangera-om-mina-mappar-på-datorn-innan-jag-tar-tag-i-tentan...'-situationer räknas in...
Måste dessutom till Ikea och införskaffa en hylla till! Tog nämligen med mig ett lass filmer hem från mitt gamla rum som just nu ligger och är deprimerade i min resväska. Alltså, bokhylla måste fixas NU.

Doodles.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0