Natt-tenta

Har nu suttit i två och en halvtimme framför den här skärmen och filat på första tentan som ska inlämnas om sisådär två och en halv vecka. Hade inte varit någon panik alls om det inte hade varit för Lauren och Ryan som kommer på besök mellan 23 sep till 1 okt. Illa! Kommer missa massor av tenta-tid, så har kommit på att jag borde göra det mesta nu när jag ändå är lite sjuk och inte går utanför dörren ändå. Ska se om jag kan bli färdig med ungefär halva när helgen är slut.
Har hittills skrivit en och en halv sida om WALL-Es symptomatiska mening. Mycket intressant och väldigt relevant; allmän ohälsa och miljöförstöring.  Intressant!

Well, måste sova antar jag om jag ska orka skriva imorrn. Doodles!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0