Den där tentan

Ajajaj, det gamla trötta, slappa monstret har kommit fram igen. Det monster som även är känd som "Ledig Nina". Det kryper fram när jag under långa perioder har lediga dagar mitt i veckan. Jag blir håglös, trött, bekväm och mysig av mig och vill helst inte gå utanför dörren på flera dagar och vill enbart äta glass och kolla på Vänner och sova minst 14 timar per dygn. Jag lyckades stoppa undan detta monster långt, långt ner inom mig när jag gick i trean på Schillerska, då jag insåg att ett sådant leverne ej skulle ta mig till psykologlinjen. Och vilket resultat, skolan gick som på räls! Inte hela tiden kanske, men betygen blev bra och jag var nöjd. Och monstret skulle föralltid vara gömt. TRODDE JAG. Nu har det samlat kraft, bidat sin tid och kommit fram. Alltså; en sån jävla slappis jag har blivit!! Aaah. Det är nästan inte tillåtet. Sover länge, försover mig till skolan, skiter i filmvisningar, kommer efter i plugget, spelar massa tv-spel, går aldrig utanför dörren (såvida inte belöningen innehåller socker). SLAPPT med andra ord. Nu ska jag i alla fall försöka gräva fram den "Ambitiösa Nina" som jag gömt någonstans inom mig, och få skrivit den här jävla tentan, till tonerna av Green Day och med min filt och mina tofflor som sällskap. Tenta nr 5, I think this is the beginning of a beautiful friendship. På återseende, världen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Nämen, jag kan inte tro att Nina "Organsiation" Jalming brottas med sådana här tendenser! Du kommer vara back on track in no time

2009-12-03 @ 00:32:00
URL: http://goddessofnature.blogg.se/
Postat av: Faster Lena

Natthälsning!

Vill bara skicka över den "amitiösa Nina", det var alltså HIT hon förirrat sig =D

Då är ordningen återställt...hoppas nu att ni fortfarande är vänner och kan jobba bra ihop.

Kämpa på tjejen, du är bäst!

Kramar!

2009-12-03 @ 02:03:29
URL: http://roshultskan.bloggplatsen.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0