Den med Bitch 2010

Alright, Bitch 2010 som gäller. Hur tråkigt det än är så är det väl ändå dags att komma i form? Har ju en fantastisk sommar att se fram emot, skulle kännas bra om jag var stolt över mina prestationer fram tills dess. Och eftersom jag upptäckt genialiteten med TVapparater på gymmet går träningen otroligt mycket lättare nu. Och det är såklart typiskt mig att det behövs något så löjligt som TV för att få mig att träna. Tragiskt men sant. Men hur tråkigt är det inte att stå där och trampa och cykla och stirra ut i tomma intet? Liksom, I don't think so! Negativt med all träning är dock att jag aldrig har tid över för yoga och pilates längre. Illa! Känner hur jag långsamt blir stelare, mindre vig, mindre smidig, mindre avslappnad osv osv osv... men får ta hand om det problemet senare helt enkelt. Nu är det Bitch 2010 som gäller! God natt!

Kommentarer
Postat av: Buffy

Så najs med teve på träningen! Men hur ska jag få med mig apparaten i löparspåret?

2010-04-14 @ 21:56:42

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0