Den med pms

Har kommit halvvägs in i veckan, imorrn är det torsdag och hej vad det går. Helg snart, som troligtvis kommer fyllas av plugg och träning. All work and no play makes Jack a dull boy, men jag blir i alla fall smart och snygg. Hade hellre varit utvilad och glad men det får väl bli en annan dag.
Var i skolan igår på en föreläsning, fick lite information om omtentan jag ska göra och lånade några böcker och lämnade tillbaka några gamla (och påmindes om en förseningsavgift på 40 spänn...). Kom hem vid två, tränade, åt mat och gjorde massa saker hela kvällen som jag inte minns. Typ kolla på Vänner och annat viktigt.
Och idag var jag på stadsbiblioteket och lånade två ljudböcker. Fantastiskt väder, ledig dag och glada tider. Men hade svårt att njuta av det pga mensvärk. Efter promenaden till biblioteket låg jag utslagen i vardagsrummet, halvt medvetslös, ända tills kvällen då jag släpade mig till affären och handlade och sedan gjorde mat. Och efter det låg jag återigen halvt medvetslös tills klockan tio då jag och Adri kollade på "The Descent", eller Instängd som den heter på svenska. Film från helvetet, kommer nog inte kunna sova nu...

Skola imorrn osv osv så ska i alla fall försöka sova, trots att lampan nog måste vara tänd. Doodles!

Kommentarer
Postat av: Miss Starfish

Sov med ett öga öppet-det gör jag. Lite jobbigt i början men man lär sig.

2010-04-08 @ 19:58:25
Postat av: Tuff damjacka

Hm...låter svårt men jag får ge det ett försök! Kan vara värt att slippa alla sömnlösa nätter :P

2010-04-10 @ 17:02:26
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0