Sysselsättning

Jag brukar vanligtvis vara väldigt laid back. Besöka ett museum, gå en shoppingtur, en promenad, äta ute. Lagom för en vecka. Sedan blir det lite för hattigt. Ingen lugn stund direkt. Därför känner jag nu att denna veckan varit helt galen. Har blandat museum, äta ute, promenader och shopping, med filmkväll, fika-mys, lässtunder, pubbesök och diverse rubiks kub-lösnings-försök och framför allt jobb. Det känns bra men lite konstigt; har ingen tid att sitta framför datorn längre vilket gör att jag känner mig väldigt efter i allt som sker. Känns inte bra. Å andra sidan känns det bra att jag har saker att sysselsätta mig med. Och vänner att genomföra sysselsättningen med.

Igår jobb, shopping och hämtmat. Idag British museum, jobb och mys. Imorrn Angel, jobb och pub. Tallyho!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0