Efter 4 veckor

Lucia idag och har nu varit i Sverige i en månad. De tre första veckorna bestod av promenader med mamma och hundarna, bonde söker fru, hönökaka, isande jävla kyla och mörda zombies på xboxen. Mys helt enkelt. Saknar förstås London, Elin, Angel, Starbucks, bussar, britter. Saknar till och med den där jävla tuben. Fyfan. Folk, svett, snusk, stress. Men fort gick det. Till skillnad från det jag numera får uppleva. Bor sedan en vecka på Årnäshalvön utanför Varberg och här har folk ingen brådska att ta sig någonstans. Jag fattar inte. Man har ALLTID en anledning att ha bråttom och stressa. Vad är det för fel på folk här?
Har bara hundarna som sällskap ikväll, så ska nog kolla på säsong 3 av Vänner tills jag somnar. På återseende!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0