Den med Malmö

Känns VÄLDIGT bra att vara hemma i Malmö! Visste verkligen inte hur mycket jag hade saknat det förrän jag ramlade in med min enorma packning innanför dörren igår eftermiddag, till en städad lägenhet och en glad syster. Eftersom jag inte orkar ta tag i mitt pluggande kollade vi på två filmer igårkväll; Alien och REC. Har ju sett båda innan och så, men blev såklart livrädd efter att ha sett REC, den filmen är...överjävlig! Ursch, såg den ensam mitt i natten förra året och sov med lampan tänd i flera veckor efteråt. Och det är lika illa den här gången. Får hoppas att jag kan släcka lampan i natt i alla fall, onödigt att slösa med elektricitet sådär...Hur som helst, drömde sedan att jag var gravid och jättelycklig och planerade en massa för framtiden, tills jag insåg att jag är tjugoett och att jag kommer klaga på barnet om tio år om hur jag slösade bort mitt liv för att ta hand om barnet, och drömmen slutade med att jag gjorde abort, blev ganska ledsen men mest för barnmorskans skull som verkade så glad för min skull. Hm. Skulle mycket väl kunna vara verkligheten, ursch, tänk om det är ett omen? Jaja, det är ju trevligt att man kan vara rationell även när man drömmer.
Handlade skor idag, kändes bra, har bävat för att köpa vinterskor hela vintern, så nu fick jag äntligen tummen ur. Det är egentligen inga vinterskor men det var det enda paret inne på Din Sko som jag inte hatade, och jag hade absolut inga planer på att gå vidare och LETA efter ett par, det har jag gett upp för längesen. Jonas Gardell har rätt, man ska inte vara knusslig! Så ja, ett par skor som täcker hela foten blev det i alla fall och mer än så kan jag inte begära.
Har nu kollat, halvt om halvt, på "När Harry mötte Sally", har målat naglarna i brist på annat att göra och funderar nu på vad jag sla göra av kvällen. Vet att jag ABSOLUT MÅSTE börja med tentan, men ...jag vill inte! Tråk tråk tråk. Jaja, vi får se vad det blir av mig. Doodles!

Kommentarer
Postat av: Buffy

Alltså...inga kottar vid 21 års ålder!It´s a no no! Borde förbjudas.// Buffy

2010-01-09 @ 18:31:56

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0