Ar inte ensam langre

Alright, ar alltsa inte langre ensam pa Albion rd; Adri kom hit i mandags. Har shoppat en del, promenerat i Highbury, akt mycket buss och gatt pa Orange Wednesday. Sag Eclipse. Uuugh. Den var inte sa bra, har inte ens sett New Moon men kande mig inte sa himla lost anda; det hander inte sa himla mycket verkar det som. Jacob sager; Valj mig! Bella ser forvirrad ut. Edward sager; Valj mig!! Bella ser fortvivlad ut. Slut. Trakigt, men kanner mig ganska nyfiken anda pa att se hur allt slutar. Men seriost, kan inte fatta att bockerna att skrivna pa 2000-talet, det ar nastan ett skamt. Litteratur fran 1850talet kanns mer aktuell an den har historien. Wellwell, ska kolla pa Cupling med Adri nu och imorrn blir det National Gallery. Tallyho!

Kommentarer
Postat av: Buffy

VÄLJ MIG// forever yours Buffy

2010-07-17 @ 12:03:00

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0