Den med Coupling

Chris kom precis hem, några timmar för sent, som vanligt. Påminner om Charles i "Fyra bröllop..."; There's a sort of greatness to your lateness.

Försöker klura ut vad jag ska hitta på imorrn under dagen medan Vita är i skolan. Kan hända slutar hon tidigare, eftersom det är sista dagen innan sommarlovet. Så har några timmar på mig att göra något skoj. Hade gärna gått till London Aquarium eller Science Museum, men det ligger så långt bort att det kommer kännas lite stressat. Och tänker INTE åka tuben, dumma dumma tuben. Hatar den. Ursch. Vi får se vad det blir av mig helt enkelt, ingen ork att fundera ut något ikväll ändå.

Ska ta hand om tvätten snart och sedan kolla på film, altenativt Coupling, tills jag somnar. Myspys.
Apropå Coupling; de första avsnitten av serien kan vara något av det roligaste jag sett ever! Den torra, brittiska, pryda humorn. Fantastiskt!



Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0