Den med allt bröllop

Gick upp vid tvåtiden idag, som vanligt. Har kollat på Viktoria och Daniels bröllop hela dagen, något ofrivillig, eftersom det inte gick så mycket annat på TV. Ganska roligt trots allt, trodde det skulle vara långtråkigt och lite vidrigt, kungahusmotståndare som jag är, men blev positivt överraskad! Pråliga klänningar, kunniga programledare och vacker vigsel. Inte helt tråkigt ändå. Tack och lov lyckades jag övertyga mamma att byta kanal framåt kvällen (min kungahusmotståndare till mamma kollade på spektaklet Hela Dagen) för att se fotbollsmatchen mellan Danmark och Kamerun (lagsportsmotståndare som jag är. Ursch, vad har hänt med mig?). Underbart! Vilken match, skulle alltid kolla på fotboll om det var så spännande. Resten av kvällen gick åt till att fixa mitt CV och packa och sortera inför London-flytten, bara 11 dagar kvar nu. Galet galet!

Ska sortera de sista grejerna och kolla på vänner tills jag blir tillräckligt trött för att sova, borde troligtvis inträffa om cirka två timmar. Tallyho!



Min favoritbloggare Perez Hilton skrev om bröllopet, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 11:21:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: marlo

vi borde ses innan du drar igen!

2010-06-21 @ 13:13:48

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0