Den med all slappighet

Jag och valpen sitter och kollar på Vänner hemma hos mamma och pappa. Har varit här i en och en halv vecka och efter de hektiska veckorna jag hade i slutet av maj känns det skönt med lite ledighet. Jag och valpen lever väldigt slappt; Går upp halv elva när pappa kommer hem från jobbet på lunch, kissrunda ute i trädgården, sedan sova i soffan fram till halv två när första VM-matchen börjar. Pappa kommer hem, vi är ute i trädgården någon timme, valpen och Bella leker, jag läser Damernas Värld och Vagabond, pappa sover i solstolen. Middag och sedan kolla på Unga Mödrar med mamma. Jag spelar Half life, valpen sover middag. Mamma åker till jobbet, pappa går och lägger sig, sista matchen, valpen och Bella leker. Sen random aktivitet resten av kvällen och natten. Somnar vid fyra och sedan upp igen halv elva för kissrunda. Och så håller det på. UNDERBART SLAPPT. För slappt. Får inte gjort något överhuvudtaget, förutom att varva alla Half life-spelen, jobba på solbrännan och klippa ur roliga repotage ur Vagabond. Lever någon form av nördigt hemmafruliv. Men bara i två veckor till, sedan bär det av mot engelska landet. Jag är så exalterad att det inte går att beskriva! Jobbigt dock att behöva lämna valpen. Hur ska han klara sig utan mig! Aaah.



Galen lek mellan stora och lilla valpen

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0