Den med Telia

Ah. Givande dag i skolan! Somnade igår vid halv två, gick upp kvart över sex imorse, drack smoothie till frukost och kollade på 30 Rock innan jag åkte till föreläsningen som började 08.15. Inte okej! Och två timmar var den bara också. Segt! Kom hem för två timmar sedan, har lagat lunch och kollat på mera 30 Rock och överväger nu att plugga, trots den överväldigande önskan om att få slänga sig i sängen och sova för alltid. Men väntar dessutom på att folk från Telia ska komma hit och ändra vår box, så att den kopplas upp till det nya...var det nu var, viktigt att det blir gjort innan den 17e i alla fall, för annars försinner både TV och telefon (de går inte upp i rök, det slutar funka bara). Inte bra. Så jag fick den delikata uppgiften att hänga här hemma medan de fixar det. OM de nu kommer gör det, de är redan en halvtimme sena. Hur som helst så passar det sig kanske inte att jag somnar, borde hålla uppsikt över vad de kommer pysslar med så de inte snor med sig boxen eller nåt. Man vet aldrig vad som kan hända. Paranoid AND PROUD!

Så, ja, ska väl...plugga då. Uh. Doodles.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0