Den mitt i natten

Sitter klarvaken framför datorn, fortfarande, som alla andra dagar. Suck. Lyssnar på Lily Allen och funderar på hur jag ska orka mig upp om sex timmar för att gå på yoga. Det får fixa sig helt enkelt, på nåt sätt.
Jag, Adri och Julia kollade på 30 Rock hela kvällen, Adri åt chokladbollar, Julia åt B&J och jag åt mat från Burger King. Härligt att fira träningen med att äta skräpmat, så att man slutar på plus minus noll. Well, det var helt klart värt en timme på crosstrainern för att få äta en Whopper, I'll tell ya.

Ska TVINGA MIG i säng nu så jag i alla fall får fem timmars välbehövd sömn. Doodles!




Center Point

Bara ÅTTA DAGAR kvar tills jag och Sara är i London igen, helt sjuk!


Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0