Den med allt skolarbete

Ojojoj, de senaste dygnen har varit helt sjuka. Men det är mitt eget fel, min planering har varit usel. Har sammanställt en tenta på fyra sidor och ett grupparbete med Sanna och Erik på tolv sidor under tre dagar. Och det har innefattat att se om fyra filmer av Wong Kar Wai ungefär hundra gånger och skumma igen fyra outgrundligt tråkiga böcker som jag inte haft ork till att läsa, för att sedan skriva analys och sammanfattning om det. Skulle inte förvåna mig om jag blir underkänd på båda grejerna, har aldrig knåpat ihop något så fort förut. Men huvudsaken är att det blir klart i tid, vilket är imorrn klockan femton. Och har ungefär några meningar kvar på tentan så det ska nog inte vara något problem. Det jobbigaste är väl att två av böckerna tentan handlar om är skrivna av de två föreläsare som ska rätta tentan, Erik och Mats. Fyfyfyfyfy. Känns som att de kommer döma rätt hårt, de lär ju inte uppskatta om de märker att man feltolkat deras böcker. Men ändå, stroppigt av de att använda sina egna böcker. Jaja, skit samma, ska skriva klart de sista meningarna och sedan gå en underbar sömn till mötes. Igår gick jag upp klockan elva på förmiddagen, gick och lade mig klockan fem på morgonen och gick upp halv ett idag. Min dygnsrytm är helt knorkad. Och det verkar inte som att det blir bättring idag.
Hur som helst, imorrn är det seminarium i skolan, vi ska lära oss hur man opponerar på ett annat grupparbete. Och klockan sex tar jag trevliga öresunståget till Kungsbacka för att, återigen, hälsa på mamma, pappa, bellus och biffen. Underbart!
Doodles!

Adri provade bröllopsklänning för sin bröllopsspecial på sin modesida, och hon hamnade på framsidan. Roligt!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0