Den med Biffen

Ojoj, har ett grupparbete och en omtenta att få färdigt innan fredag och jag har total panik. Ligger så sjukt långt efter med planeringen, så måste sitta dygnet runt ända tills fredag morgon, då det ska vara färdigt. Och som grädde på moset kan jag inte ladda ner en av Wong Kar Wais filmer som jag inte har sett och som jag MÅSTE se för att kunna göra grupparbetet. Frustration! Ska se om jag kan åka hem till Sanna imorrn och lägga över den från hennes dator till min. Hoppas hoppas! Annars är jag ganska screwed.
Hade annars en mysig vecka hemma hos mamma och pappa. Sorterade ut mina och Adris gamla leksaker (ofattbart roligt, speciellt Adris små böcker hon gjorde på lågstadiet, t.ex. "sagan om Nina; den lilla katten" och "Myran Misse". Längesen jag dog av skrattanfall sådär. Och tog hand om lilla valpen Biffen såklart! Nog för att Bella är en underbar hund, men det är något speciellt med ett djur som får plats i ens knä. Ännu mer speciellt med en som konstant kryper upp i ens knä för att han fryser. ÅÅH. Snutten!








Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0