Postman's Park

Alright, sista dagen i London imorrn. Känns...inte bra! Eller jo, känns jättebra att komma hem till Göteborg, har mycket fint att se fram emot. Men ursch, att inte bo i London kommer inte kännas fint.
Vädret var underbart idag, så jag åkte in till St Pauls, köpte en varm choklad från bucks och gick till Postmans Park och grät lite. Det är nog en av de finaste platserna jag vet! Alldeles intryckt mellan kyrkor, gator, finansbyggnader och ja, St Pauls. Det är så fint att sitta i parken och se stressade kostymer med portföljer gena genom parken, stanna till vid Honour of the Common Man och bara stå helt stilla, läsa skyltarna och glömma bort vart de skulle, vad de skulle göra, vart de är. Det är riktigt rörande.







http://en.wikipedia.org/wiki/Postman%27s_Park

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh Nina räv! Du kommmer återvända dit många gånger. Med mig och Karin också! Så får du ta oss med på upptäcksfärd och visa oss Londons alla vråer och gömmor och storslagna platser som den inföding du blivit. Ser fram emot det! Kramar räv räv räv

2010-11-11 @ 09:09:32
URL: http://goddessofnature.blogg.se/

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0