Hem hem hem

Hm. Okej. Mycket händer här i engelska landet, på gott och ont. Adri har åkt tillbaka till Malmö och ersatts av Elin som kommit tillbaka från Sverige. Tråkigt att Adri åkt hem men roligt att Elin kommit tillbaka. Har sagt upp mig från jobbet och gjorde min sista dag igår. Känns himla bra, orkade verkligen inte med en enda sekund till av nannyjobbet! Ska nu spendera söndag och måndag med Elin och sedan ta 07.10-flyget från Stansted till Göteborg på tisdag, hem till mamma, pappa, bellis och piffin. Känns underbart! Stanna i två veckor, sedan tillbaka till London för att söka nytt jobb. INTE som nanny denna gången, ursch och fy. Helst av allt hade jag velat ha jobb på HMV, hade passat mig perfekt. Men...vi får se. Orkar inte deala med det just nu, ska bara njuta av några lediga dagar innan hemresan.

Ska kolla på ett avsnitt av 30 Rock, sedan sova, sedan en sväng till Urban Outfitters imorrn med Elin. Fin plan.
Tallyho!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0