Östra Förstadsgatan

Är i Malmö, i mitt gamla hem, värnhemmet. Känns fint att vara tillbaka! Ska åka tillbaka till Göteborg imorrn eftermiddag, och på måndag åker jag tillbaka till London. Känns bra och...lite dåligt. Måste ju absolut ha ett jobb och detta är den absolut sämsta tiden att söka jobb, eftersom alla vill att man ska jobba över julen, vilket jag absolut vägrar. Vill inte offra mitt julfirande! Å andra sidan måste jag ju ha ett jobb, annars blir det till att flytta hem till mamma och pappa och ligga som en äcklig potatis på soffan och gå på bidrag och ja...nej. Helst inte. Men vi får se, behöver inte ta itu med det problemet förrän på måndag.

Ikväll ska jag och Adri se The Social Network, ska köpa godis från Nöjesmagasinet för kvällen i ära. Och imorrn blire Malmö Konsthall. Himla fint!

Mot bio! Tallyho.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0