Vecka 2

Well, det blev Malmö. Adri tipsade mig om att lägenheten skulle få ett ledigt rum, så jag tog chansen. Blir nog bara till sommaren, sen kanske det blir Göteborg i alla fall. Vi får se vi får se.
Har som vanligt ett nyårslöfte (förra årets 'läs mer böcker' slutade med att jag läste lika många böcker som vanligt, ungefär nio. För få! Kursböcker exkluderat dock), som lyder 'se mer film'. Vill se en ny film i veckan, utöver alla de filmer jag hela tiden ser om. Vecka 1 blev det nya Harry Potter-filmen. Blev väldigt positivt överraskad! Enligt recensionerna verkade den ganska medioker men jag tyckte att det funkade över förväntan. En av de bästa Harry-filmerna. Men allt är ju subjektiv.
Nu är det vecka 2 och det är dags för The Ghost Writer. Med mamma, pappa, bellis och piffin som sällskap. Tallyho!

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0