Tisdag

Lite konstig dag idag, vet inte riktigt vad den har gått åt till. Gick upp rejält sent, kanske därför det känns som att dagen tog slut på några timmar. Men pallrade mig iväg till gymmet och stod på crosstrainern i en timme. Det är konstigt att jag har ork till att gymma i en timme när ALL annan form av träning får mig att kräkas, om man bortser från simning och yoga och dylikt. Spinning, cykling, gruppträning, löpband, roddmaskin, styrketräning; Jag blir less efter mindre än två minuter. Fy. Men crosstrainer blir aldrig tråkigt, vet ej varför. Så en timme blev det.
Och efter det middag, sedan kolla på film, sedan prata med mamma, sedan kolla studier och högskolor osv. Har skickat in ansökan för sommarkurser och nu börjat kolla på kurser och program till hösten och även vilka kurser jag ska läsa på komvux denna våren. Det spelar ingen roll hur många timmar man spenderar framför studera, studentum, allastudier, allafolkhogskolor osv osv osv, man blir aldrig färdig. Finns alltid en ny grej eller ny kurs eller information att kolla efter. Uuuh. Men men, får hoppas att det leder till någonting i slutändan.

Kommentarer

Vill du säga något?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din email? (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Låt höra!

Trackback
RSS 2.0